tisdag, mars 28, 2006

ibook & kärlek

nu har jag äntligen fått min dyraste ägodel - en ibook. jag är väldigt nöjd men det är lite svårt att vänja sig av med pc-moves men det blir nog bättre snart. jag är ju i alla fall ganska lättlärd...

har jobbat mycket den här veckan som syslöjdslärare och det är grymt. på samma skola i två veckor! det är det bästa av allt. förutom att en på skolan som jag har ganska mycket kontakt med är skitsnygg! UUHHH! unga män, i love em. träffar mest rebecka och lissie. jag älskar mina vänner verkligen! och för tillfället är jag så upprymd av flytten och nya datorn osv att jag inte har tid att vara besviken. fint! jag hoppas bara att flytten går bra och att min lediga helg (som börjar på torsdagkväll med en midsommarnattsdröm) blir lyckad!