ryggen värker och jag borde antagligen inte sitta vid datorn. men det spelar egentligen ingen roll för det gör också ont liggandes och stående. dessutom så väntar jag på ett ett sött mail från en kär fransman. som att det skulle hända! yaya, han kanske kommer online på msn en stund i alla fall och det nöjer jag mig med.
har ont i halsen och hittar inte mina halstabletter som jag nyss hade. damn! funderar på att inte jobba tidigt imorn men får ångest över såna tankar. varför egentligen? jag kanske inte bara är shopoholic utan även joboholic. alla dessa beroenden. men nu behöver jag inte fördriva tiden på samma sätt som de senaste dagarna. den tyngsta bördan har släppt från mina axlar - jag har fått lägenhet. så nu känns skiten lite lättare och jag kan kanske klara en hel dag utan jobbandet som driver bort det destruktiva jaget.
längtar till på fredag för då ska jag, om allt går enligt planerna och jag inte flippar, ha middag och fest. jag älskar att laga mat och baka åt folk och jag blir MYCKET förolämpad om någon till exempel tackar nej till en inbjudan eller inte äter det jag har lagat. that's just me. jag har kollat på sex and the city idag och det får mig i ett särskilt sinnestillstånd. jag tror/låtsas att jag är/känner mig som carrie och måste skriva ner varenda fåniga tanke och borde ställa djupa frågeställningar som börjar med what if?, when did? eller how come?. jag önskar jag hade en ibook också då skulle jag vara den fulländade carrie-kopian med kroppslängden, idiotiska frågeställningar och fixeringar, problem med förhållanden, nervositet, skoälskandet (shoegal, that's me) osv. fast jag är såklart mycket smartare, mer intellektuell och ja, helt enkelt inte dum i huvudet. carrie har ju big issues. jag har inte ens nån big.
har ont i halsen och hittar inte mina halstabletter som jag nyss hade. damn! funderar på att inte jobba tidigt imorn men får ångest över såna tankar. varför egentligen? jag kanske inte bara är shopoholic utan även joboholic. alla dessa beroenden. men nu behöver jag inte fördriva tiden på samma sätt som de senaste dagarna. den tyngsta bördan har släppt från mina axlar - jag har fått lägenhet. så nu känns skiten lite lättare och jag kan kanske klara en hel dag utan jobbandet som driver bort det destruktiva jaget.
längtar till på fredag för då ska jag, om allt går enligt planerna och jag inte flippar, ha middag och fest. jag älskar att laga mat och baka åt folk och jag blir MYCKET förolämpad om någon till exempel tackar nej till en inbjudan eller inte äter det jag har lagat. that's just me. jag har kollat på sex and the city idag och det får mig i ett särskilt sinnestillstånd. jag tror/låtsas att jag är/känner mig som carrie och måste skriva ner varenda fåniga tanke och borde ställa djupa frågeställningar som börjar med what if?, when did? eller how come?. jag önskar jag hade en ibook också då skulle jag vara den fulländade carrie-kopian med kroppslängden, idiotiska frågeställningar och fixeringar, problem med förhållanden, nervositet, skoälskandet (shoegal, that's me) osv. fast jag är såklart mycket smartare, mer intellektuell och ja, helt enkelt inte dum i huvudet. carrie har ju big issues. jag har inte ens nån big.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home