onsdag, mars 15, 2006

BOOORING

jag är totalt uttråkad och vet inte vad jag ska skriva men måste göra nånting annars dör jag av tristess. önskar att jag hade ett intressant mail att läsa från en viss person men det har jag inte hur ofta jag än kollar. och inte kommer personen i fråga in på msn heller. fan!

jag har hängt med rebecka hela dagen, vi har varit i stan, lagat mat, kollat på teve och snackat skit. alla avsnittet av sex and the city är slut så nu måste jag antingen köpa säsong fem eller också se om från början. eller så gör jag nånitng annat. ahh snark! jag är lite sjuk och orkar inte göra nåt vettigt ju!