b a n a n a n a
ont i halsen och sprängande huvudvärk är inget jag vill ha. jag kan omöjligt sjukanmäla mig imorn så jag måste med andra ord må bra när jag vaknar. och då ska jag i förebggande syfte köpa upp ett lager ibumetin, halstabletter och färsk ingefära. det är sånt jag alltid bör ha hemma.
dagen har varit omtumlande och jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst av diverse anledningar som jag inte tänker skriva om. jag sitter här och väntar på att francois ska komma till datorn så han kan trösta mig men han verkar vara upptagen.
igår såg jag förresten en karl som var ute och joggade i shorts och idag såg jag massa vårblommor. jag längtar tills man slipper frysa och träden är gröna och man kan ta en öl i vitabergsparken. men den som väntar på något gott... fy fan vilket jävla ordspråk.
såg för övrigt idag i tidningen att sugarplum fairy mina gamla vapendragare ska vara förband åt depeche mode. jag ville reta kalle med denna nyhet och slänge mig på telefonen men han visste det redan efter en snabb dalavisit. jag känner mig bitter över deras jävla framgång, när är det min tur?
putain merde, jag orkar snart inte vänta längre på att få prata med min franske älskare. jag skulle kanske gå och lägga mig. synd bara att jag är sugen på glass utan att ha någon. däremot har jag chokladsås. så glass ska jag också köpa imorn. och två staropramen.

dagen har varit omtumlande och jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst av diverse anledningar som jag inte tänker skriva om. jag sitter här och väntar på att francois ska komma till datorn så han kan trösta mig men han verkar vara upptagen.
igår såg jag förresten en karl som var ute och joggade i shorts och idag såg jag massa vårblommor. jag längtar tills man slipper frysa och träden är gröna och man kan ta en öl i vitabergsparken. men den som väntar på något gott... fy fan vilket jävla ordspråk.
såg för övrigt idag i tidningen att sugarplum fairy mina gamla vapendragare ska vara förband åt depeche mode. jag ville reta kalle med denna nyhet och slänge mig på telefonen men han visste det redan efter en snabb dalavisit. jag känner mig bitter över deras jävla framgång, när är det min tur?
putain merde, jag orkar snart inte vänta längre på att få prata med min franske älskare. jag skulle kanske gå och lägga mig. synd bara att jag är sugen på glass utan att ha någon. däremot har jag chokladsås. så glass ska jag också köpa imorn. och två staropramen.



0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home