söndag, april 09, 2006

stackars lilla sandra

jag vaknade imorse och kunde inte prata. no work today. jag åkte till rebecka vid sex-tiden, sen kom camilla och sen åkte vi till lissie och kalle. egentligen borde jag stannat hemma men jag var väldigt uttråkad och kände mig rätt så bra eftersom jag gick på diverse tabletter. men jag åkte ändå hem efter en och en halv timme och när jag kom hem mådde jag skit. stackars mig! jag har till och med spytt och mamma tror att jag kanske har nån slags jävla kräksjuka eller också extremt hög feber. jag hoppas på ingetdera såklart, men tycker ändå väldigt synd om mig. jag hatar att spy och hade inte gjort det på ett bra tag, speciellt inte nykter. ÅÅHHHH fyyy faaan! tänkte dessutom att jag skulle få prata med francois lite på msn men det var hans ex som var online. hon är förvisso trevlig men det är inte samma sak direkt. jag ville ju att han skulle säga gulliga saker och tycka synd om mig. émilie pratar knappt engelska.