brownie
oj vad brun jag var!
TRÖTT
pendlar mellan sängen och soffan. har haft jobbiga drömmar som jag inte ens vill tänka på. har massa alternativ som jag skulle kunna göra, typ laga mat, gå ut i det fina vädret, etc, men det verkar som att jag förblir uttråkad och sysslolös i hemmet tills jag börjar jobba halv fem. jag har den extrema jobbveckan framför mig. jag ska jobba sju kvällar i rad! jag undrar verkligen hur detta kommer gå.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home