un puñado de cositas
min mobil ramlade ner från soffan och var en centimeter från att hamna i ett stort glas med vatten. det hade varit väldigt väldigt klantigt! nästan värre än att tappa en kompis mobil i toan som pär gjorde med sofias en gång i en stor lägenhet på reimersholme. jag kollar på kill bill och ska sova efter det. skickar gulliga sms till sebastian och får ännu finare svar: "¡gracias por los besos, serán devueltos con propinas!" och "¡besos, muchos y grandes desde bcn, para mi guapetona!" jag borde hårdträna spanska!
varvar detta med att kolla på TPB's "presskonferens" och läser nyheterna om rättegången och domen i spanska tidningar (bra början på hårdträningen!). har till exempel läst att paulo coelho stödjer sida och att han erbjöd sig att lämna vittnesmål.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home