måndag, mars 09, 2009

slutfestad

mycket fest och lite sömn i helgen. är helt slut och inge sugen på att jobba men det gör jag ändå förstås. i söndags hämtade jag ut min gilmore girls-box (UNDERBART!) och det är väldigt troligt att jag kommer stanna inne resten av livet. louis var här i helgen, vi firade hannas födelsedag och sen i lördags firade vi hemkomna josefine och erick och sen fest på konstfack. jag och louis åt lunch hos piret igår och efter att louis åkt gick jag och mamma lite på stan. jag hittade fina skor!