tilt
istället för att ta tag i de tusen grejer jag måste göra gör jag ingenting. är helt slut efter 3 timmar på 00tal men vad spännande det kommer bli! ska sminka på barnpoesifestivalen på dramaten i helgen och har ett manus att läsa igenom. bor fortfarande i ett kaos och måste fixa det till imorn då mormor och hagard kommer till sthlm. har även massa biologi att läsa. oj oj oj.
och fick sms från barcelona, sebastian kommer hit i maj! lycklig men nervös!

min fina växt (fick skotten av en söt liten tant på jobbet) överlever allt. jag har trott att den vissnat flera gånger men titta nu har det kommit blommor på den!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home