home styling
idag köpte jag en jättefin byrå för två hundra spänn på blocket, inklusive hemkörning! jag är mycket nöjd och äntligen kan jag börja städa mig ur den här röran. det som saknas nu är att måla trappan/hyllan och sen även matbordet. efter detta ska jag åka till ikea och köpa nytt köksskåp. jag längtar tills allt blir klart, då blir det inflyttningsfest på nytt och du är välkommen!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home