tisdag, maj 30, 2006

nada

egentligen har jag ingenting att skriva. jag är bara trött och irriterad men så uttråkad att jag gör vad som helst för att slippa fortsätta med städningen. därför skriver jag ner nån skit här. kan vara kul att ha nån dag dessutom.

helgen kan sammanfattas med ett ord: VILD. jag har supit med pär, sofia, anna, kalle, skåningar, kristina, etc. dygnet runt i tre dagar. popaganda var kö, regn och lera - not my cup of tea men jag lyckades i alla fall ta mig in på allhuset en kväll av de tre. resten av kvällarna var vi... ute? nån annanstans? efterfester hemma hos mig och pär i alla fall. herregud, ja. det har varit galet.

nu är jag däremot fast i en jobbvecka som heter duga. sju dagar i rad igen och jag har en avklarad. fy fan! men pengar behöver jag ju mer än vanligt speciellt med tanke på att bella precis dragit sig ur och tänker inte bo hos mig i juli. snällt att ångra sig nu. jag blir förbannad och besviken men allt är väl som det ska vara. besvikelse är ju inte direkt nåt ovanligt och att svika sina kompisar lär väl vara vardagsmat för vissa.