värme
jag och piret åt lunch i sol och värme i vitan. det är så underbart att SLIPPA FRYSA och jag bara längtar till sommaren nu. imorgon kommer min fransos och det börjar pirra lite i magen måste jag säga. tänk om allt går åt helvete?
kommer vara ledig från jobbet i två veckor och det är väl fantastiskt men det känns ändå lite konstigt. jag kommer sakna det. men vad fan, jag föredrar såklart semester.
snart ska jag städa, laga färdigt en soppa jag har börjat på och sedan längta till nästa vecka börjar!
kommer vara ledig från jobbet i två veckor och det är väl fantastiskt men det känns ändå lite konstigt. jag kommer sakna det. men vad fan, jag föredrar såklart semester.
snart ska jag städa, laga färdigt en soppa jag har börjat på och sedan längta till nästa vecka börjar!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home