torsdag, maj 04, 2006

dalarna

på emmaus i borlänge gick jag nästan in i gustaf i min gamla klass. vi hade inte setts på två år. jag fick en total chock och hoppade högt. vet inte riktigt vad jag ska säga om mötet, har inte smält det ännu om jag ska vara ärlig. vi träffades varje dag hela gymnasiet och var rätt nära kompisar men när vi slutade skolan slutade vi också att ses. han var inte ens med på studentdagen. det har gått två år! nu ska jag försöka fixa spelning åt hans band i stockholm. han hatar stockholm.


här är jag utanför skolan


och här är mitt knä när jag är på väg hem