fredag, maj 12, 2006

LOOOVE

de senaste dagarna har bestått av kärlek. jag är lycklig och skrattar och har det bra dagarna i ända. min man ligger bredvid mig i min säng och är trött. jag vill bara kyssa honom, hålla om honom, vara med honom. han är den finaste och jag vet inte vad jag ska ta mig till när han ska åka hem på onsdag. OHLALA PUTAIN MERDE liksom! jag har nog aldrig mått så här bra. men såklart, allt har sitt slut och dagarna går fort som fan och tanken på att han kommer att åka hem snart gör mig stressad, urflippad, knäpp, galen, ledsen, ledsen, ledsen. jag håller på att börja grina av bara tanken och ändå håller han armen om mig NU, noll millimeter ifrån mig. så himla fin.