gratit hela dagen efter ett kort samtal med dor. jag aker till anjuna imorn och tar farval. fan vad ont det gor. pa nat satt kanns det som att jag inte har nat kvar att gora i indien nar inte han ar har. ska jag aka hem? vad ska jag gora hemma? jag vill inte vara nanstans. sa jag stannar val har och solar och badar. eller sa aker jag soderut och traffar nir. borde nastan dra fran arambol innan jag har varenda karl efter mig. sa ar det att vara blond kan jag saga.
mina kompisar verkar vara borta sa det enda som aterstar ar att lagga mig i sangen och fortsatta grata. buhuuu!
forresten sa saknar jag er i sverige! laste gamla sms igar och blev totalt nostalgisk. sms fran rebecka och kristina och sofia och par och alla. reimersholme, sjukhuset, pirets brollop, osv. snart ett halvar sen OLYCKAN och jag lider fan fortfarande. jag kanner mig ensam! HJALP! vore kul om folk kunde hora av sig, jag kollar mail skunk blogg regelbundet for faen!
jaja shanti shanti
mina kompisar verkar vara borta sa det enda som aterstar ar att lagga mig i sangen och fortsatta grata. buhuuu!
forresten sa saknar jag er i sverige! laste gamla sms igar och blev totalt nostalgisk. sms fran rebecka och kristina och sofia och par och alla. reimersholme, sjukhuset, pirets brollop, osv. snart ett halvar sen OLYCKAN och jag lider fan fortfarande. jag kanner mig ensam! HJALP! vore kul om folk kunde hora av sig, jag kollar mail skunk blogg regelbundet for faen!
jaja shanti shanti


1 Comments:
åh gumman vi tänker på dig och saknar dig massor också!!!! nu ångrar jag lite att jag inte är i indien dessutom, haha känn på den...
hoppas du slutat gråta, iaf för stunden. fast iofs så gör jag detsamma här hemma. ynk ynk ynk. & du missar ingenting förutom kärleken från oss som finns kvar även i december.
puss!!!
Skicka en kommentar
<< Home