torsdag, oktober 26, 2006

alltsa, jag ar sa javla lattad att slippa sverige. kollar runt pa folks skunkar och inser hur glad jag ar over att vara langt langt ifran allt. MEN dor min alskling ar inte vid min sida och kanske ar det det som har fatt mig ur balans. igar var jag pa invigningsfest for THE PLACE, en bulgarisk restaurang, och det var forstas trevligt men jag gick darifran for tidigt och nar diverse kompisar skulle aka till paradiso fick jag den totala beslutsangesten och kunde inte gora nanting. jag ville ringa dor men min stolthet tillat mig inte. sa jag stannade i min sang, laste lite och somnade tidigt.

idag har jag lost sudoku och atit frukost pa relax inn. planerar att lagga mig pa stranden och sen ga till amits restaurang.

och jag hoppas hoppas hoppas att min alskade borjar bli frisk sa han kan aka hit idag annars tar jag en taxi bike till honom det forsta jag gor imorn bitti.