söndag, oktober 29, 2006

tankte gora ett test som jag hittade pa bellas skunksida men jag har inget talamod. har precis kommit hem fran anjuna och saknar dor redan.

holl pa att borja grata for nagon stund sen, kanner mig lite ensam och har ont mellan tarna. forsokte ga in i min lagenhet tidigare men dorren var last inifran och killen jag bor med lag och sov och vaknade inte hur mycket jag an bankade pa dorren. kom pa hur garna jag vill bo sjalv, men gratis ar gott? fan vet inte hur jag ska gora. borde kanske skaffa mig en liten hydda pa stranden.

kanner mig totalt utan krafter nar jag inte ar med dor