somnade fyra. vaknade sex när abel gick till jobbet. somnade om. vaknade tio när han kom hem. somnade om. sov till sex. typ. nu är jag hemma och vantrivs i ensamheten. förstår inte när jag fick såna problem med att vara ensam. jag antar att bella jobbar, rebecka svarar inte på mobilen och hanna har fullt upp med arkitekturen. osv. jag funderar på att baka en hallonpaj men skulle vilja bjuda någon men där kommer problemet VEM? jag önskar att siri bodde i sthlm.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home