måndag, augusti 14, 2006

när jag precis hade kommit hem var jag i desperat behov av att vara sysselsatt och ha sällskap resten av dagen. nu har jag varit hemma i många timmar, helt ensam. duschat, handlat mat, lagat mat, ätit, kollat på teve (GRÅTIT till både vänner och extreme home makeover) och så vidare. det har varit en skön dag och det roliga har förhoppningsvis inte ens börjat ännu. jag väntar med andra ord fortfarande på samtal och sällskap men det ska tydligen komma. annars kommer jag sjunga jag hatar män resten av mitt liv och sluta som en bitterfitta.

ok, nu fick jag precis SAMTALET och ska sticka iväg. CIAO!