söndag, juli 02, 2006

jag är i falun igen och vet inte om det kanske var ett stort misstag att åka hit så tidigt (har läkartid på onsdag) men det var rätt outhärdligt i stockholm. dessvärre verkar det vara det här med. jag blev skitsur på mamma för att hon hade köpt fel bröd och detta var efter att vi hade umgåtts med varandra i ungefär fem minuter. jag känner mig så sjukt dum (/sjuk) i huvudet att jag nu bara vill gråta och somna och aldrig vakna. jag orkar inte denna skit.

men jag ser fram emot morgondagen. jag ska sola och bada i kålgårn och träffa hanna och tibo.

och försöka få en tidigare läkartid.