onsdag, augusti 30, 2006

jag är TRÖTT! jag orkar inte göra nånting. skulle ha träffat bella igår men sov istället. om tre timmar ska jag jobba och funderar på att sova fram till dess. jag har ingen frukost hemma och det är bara skit på teven.

1 Comments:

Blogger Schmarro said...

sandra darling. förlåt om jag var mongofull igår. jag undrar om jag är skyldig dig typ ölpengar? eller köpte jag mina egna? Minnet sviker.

6:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home